zondag 27 januari 2008

Landkaart/world card





Het uitgangspunt was de wereldkaart.
Met photoshop heb ik de wereldkaart bewerkt met tekeningen en diverse filters.
Op deze manier heeft de wereldkaart een oud uiterlijk gekregen.
Dit heb ik gemaakt van een tutorial uit een magazine: "photoshop advanced" Veel van geleerd!
--------------------------------------------------------
The main point was the world card.
With photoshop I have edited the world card with drawings and several
filters.
This way the world card has got an old appearance.|
This i made from a tutorial out of a magazine: "photoshop advanced" I have learned a lot from it!





1 opmerking:

mithke zei

hey kan je mij vertellen welk magazine het was, ik heb het zien liggen in de winkel maar toen ik terug kwam was het uitverkocht

grtz