dinsdag 11 november 2008

Double Dutch challenge: don't be a square, be a triangle!


Dit heb ik gemaakt voor de Double Dutch challenge.
Ben er heerlijk een middagje zoet mee geweest.
Wat vind ik dit een leuke challenge.
Weer eens wat anders, en bovendien vind ik doosjes maken heel erg leuk!

Ik had het liefste het doosje met egypte stempels bestempeld. Helaas heb ik die niet.
Ik vond deze stempels van Artemoio ook leuk passen.
Een beetje de oudheid.
De stempels zijn ingekleurd met aquarelpodloden.
Het doosje is dichtgebonden met touw.

This is made for the Double Dutch challenge.
I have spent a lovely afternoon with this.
What a nice challenge.
Something different, and i like to make boxes!

I'd prefered to make this box with egyptian stamps, but i haven't got these stamps.
I think these stamps of Artemio fits as well.

The stamps are colored with aquarel pencils.
The box is knotted with a rope.

3 opmerkingen:

Erica zei

Een prachtig doosje Marianne, en zo snel ;o) Bedankt dat je meegedaan hebt met onze challenge!

Groetjes,
Erica

Heather zei

Stunning card, super for a man.
hugs Heather xx

Martha zei

Mooi doosje geworden!
Groetjes,
Martha